Returnarea produselor pentru persoane fizice:


Legislatia prevede "consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice (cf. ord. 34/2014), fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor".


Va rugam sa respectati termentul legal de retur de 14 zile calendaristice, calculat din momentul din care ati primit produsul (produsele), in caz contrar vom refuza primirea coletului. Coletele care ajung la noi in a 15-a zi vor fi refuzate.


Returnarea produselor se va face prin orice firma de curierat rapid pe cheltuiala clientului. Produsele pot fi returnate fara invocarea vreunui motiv, exceptie facand produsele de lenjerie intima (chiloti, body sau seturi care contin chiloti), produse care NU sunt acceptate pentru retur din motive de igiena.


Conditia de returnare este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat cu toate accesoriile si etichetele, fara urme de purtare, fara mirosuri de parfum, detergent, balsam, etc.

Produsele returnate care nu respecta conditiile de mai sus vor fi refuzate.


Pentru colete externe trimise in UE:

In cazul returnarii produselor expediate in UE, costul transportului nu este returnat, se vor returna catre client doar banii pentru produsul/produsele achizitionate. Clientul este responsabil pentru returnarea coletului inapoi la noi, costul returnarii coletului este suportat de client.



1. Daca doriti sa schimbati articolele comandate:



Se pot schimba produsele care au acelasi cod de produs si aceeasi suma. Pentru schimb de produse sunati-ne la 0770.409.409.
Acest serviciu presupune schimbarea articolului si costa 20 lei. 


Daca doriti la schimb un produs care are un cod de produs diferit, va trebui sa plasati in site o noua comanda si sa trimiteti inapoi produsele comandate anterior si pe care nu le doriti.


 
2. In cazul in care doriti restituirea banilor:



Completati formularul de retur de mai jos.

Restituirea banilor se face numai prin transfer bancar, in contul dumneavoastra IBAN format din 24 de caractere.

 
Transferul banilor se face in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii coletului, prin transfer bancar in contul dumneavoastra IBAN format din 24 de caractere. Returnarea banilor in sistem ramburs nu este posibila.


Folositi la EXPEDITOR numele folosit in comanda. NU ridicam colete de la persoane care nu se regasesc in baza noastra de date. NU se accepta colete cu ramburs. NU trimiteti coletul inapoi prin POSTA sau CARGUS!!!(coletele trimise prin CARGUS vin rupte sau nu se livreaza deloc!!) 
 Nu acceptam retururile trimise prin CARGUS, din cauza multiplelor probleme pe care le-am avut de-a lungul timpului cu aceasta companie. 


Telefon DPD: 031.824.90.90


Completati formularul de retur doar daca va incadrati in perioada legala de retur (maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea comenzii)


Vrei sa returnezi un produs? Apasa pe: FORMULAR DE RETUR - persoane fizice.  Daca produsul prezinta un defect din fabrica te rugam sa ne contactezi inainte.


Returnarea produselor pentru persoane juridice:


In cazul persoanelor juridice (asociatii, organizatii, societati comerciale etc. care sunt inregistrate in baza unui cod fiscal), nu se aplica perioada de returnare.


Metode de Livrare:




Metode de Plata:


Pentru livrarile pe teritoriul Romaniei plata se poate face ramburs cash, transfer bancar sau cu cardul la curier.

Pentru livrarile in UE plata se face prin virament bancar inaintea expedierii coletului.



JojoFashion.ro